Med besök i Williamsburg

Dagarna har varit intensiva och spännande och fulla av mat, dryck och långa promenader nu när mina föräldrar varit här på besök. Dessa bilder är från en av äventyren, späckat turistande i Williamsburg - brunch på Maison Premiere, strosande genom Smorgasburg's premiärlördag, Artists and Fleas, fönstershoppande och kaffedrickande. Avlutningsvis middag på Meadowsweet där jag åt den mest drömmiga förrätten, rökt röding i ett pannkaksliknande paket med en syrlig, dill//caesardresserad sallad och picklade rödbetor till. Jag. Dör. Även i efterhand. Det regnade en del och jag sitter nu med advil-cold-and-sinus & ibuprofen i blodet och väntar ut förkylningen som oundvikligen satte sig i mig.
 
 
VARDAG | artists and fleas, blogg, brooklyn, herzschlag, maison premiere, meadowsweet, new york city, restaurang, smorgasburg, williamsburg | |
Upp